Tinggalkan Link Anda Disini!

Isnin, 17 Januari 2011

5 Sebab Anugerah Golden Globes lebih bagus daripada Anugerah Oscar



Nampaknya, musim anugerah industri perfileman telah pun bermula dan dijalankan di Hollywood.

Sebab pertama anugerah Golden Globes lebih menarik minat serta bagus ialah:

1. TV dan filem dirayaka atau pun mendapat pencalonan. Anugerah Golden Globes seperti juga Anugerah Academy digabungkan dengan Anugerah Emmy.

2. Hollywood Foreign Press adalah adil. Tidak seperti angerah-anugerah lain. Anugerah Golden Globes adalah mengikut undian penduduk dunia atau pun secara antarabangsa.

3.Suasana atau keadaan semasa majlis anugerah adalah tidak tertakluk kepada pertauran. Atau lebih dikenali dengan keadaan "SANTAI". Tidak terlalu serius, dan boleh membuat lawak, begurau dan nampak tidak membosankan serta lebih terhibur.

4. Pencalonan bagi kategori muzik dan komedi juga mendapat pencalonan. Tidak seperti mana-mana anugerah lain, kategori ini tidak diberi peluang untuk turut serta dalam pencalonan.

5. Anugerah Golden Globes menjanjikan kejutan! Tidak seperti Anugerah Oscar, Anugerah Golden Globes bersifat kejutan dimana seleberiti yang disangka akan memenangi tidak mustahil jika anugerah itu direbut oleh seleberiti lain yang kita tidak jangkakan. Seperti Natalie Portman(Black Swan) yang merangkul banyak anugerah dalam Anugerah Oscar, tidak mustahil artis seperti Michelle Williams (Blue Valentine) yang akan memenangi. Siapa jangka?? =)

Red Carpet:




Brad Pitt, Angelina Jolie

0 ulasan:

 
Copyright © *****. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...